donderdag 26 mei 2011

Recensie kapsalon

7 opmerkingen:

MyNameIsJeroen zei

Vandaag patat, morgen shoarma, overmorgen sla etc. Dan is het wel te eten. Maar niet in één gerecht. Gadverdegadver.

Dia zei

neeeeee echt wel lekker maar niet te vaak

Paul zei

ik heb het nooit gegeten, lijkt me gatver...

Galinda en Tieme zei

Het is écht lekker hoor! @ mijn ouders: Jullie zeiden altijd tegen mij als ik een combinatie van eten niet lekker vond dat ik alles afzonderlijk wel te eten vond. Aangezien jullie dit afzonderlijk ook allemaal lekker vinden, vinden jullie de combinatie ook best te eten! Geloof me maar!!! (kan ik jullie eindelijk eens terug pakken ;-))

Galinda en Tieme zei

Overigens moet je wel even beter leren omgaan met de scanner, de helft van de eerste kolom is weggevallen en dus onleesbaar :-)

Paul zei

niet van de scanner, maar met de iPhone.

Tieme zei

beter met je iPhone leren omgaan ;-)